Teknoloji

Hepsiburada 2023 Alışveriş Trendlerini Açıkladı

Hepsiburada, 2023’ün ilk altı aylık alışveriş trendlerini açıkladı. Buna göre, 2023’ün ilk 6 ayında en fazla alışveriş temel tüketim & gıda, dijital ürünler, sağlık ve güzellik, giyim, teknolojik ürünler, küçük ev aletlerinde yapıldı. ve ev hayatı kategorileri.

Hepsiburada, 2023’ün ilk altı ayında platformu üzerinden yapılan alışverişleri inceleyerek tüketici trendlerini açıkladı. Verilere göre 2023’ün ilk 6 ayında en temel tüketim & gıda, dijital ürünler, sağlık ve zindelik, giyim, teknoloji ürünleri, küçük ev aletleri ve ev-yaşam kategorilerinde alımlar yapılmıştır.

En çok alışveriş yapılan iller ise; İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli. Alışverişlerin çoğu Mart ayında yapıldı. Alışverişin çoğu akşam 8 ile 10 arasında gerçekleşti.

Çocukların akıllı saatlerinin çoğu ilk 6 ayda satıldı

Teknoloji markalarının popüler eserlerini çok özel fiyatlarla bulan kullanıcılar, bilgisayar kategorisinde en çok fare, USB bellek, taşınabilir bilgisayar, monitör, klavye ve hafıza kartı satın aldı. Teknoloji aksesuarları akıllı saat kategorisinde kameralı ve dahili dinleme özellikli akıllı çocuk takip saati ilk 6 ayın en çok satan eseri oldu.

Otel konfor yastıklarının çoğu evler için satın alındı.

Ev hayatı kategorisinde sunulan güçlü seçenekler arasında yastık, nevresim ve saklama ürünleri en çok satılan ürünler olarak öne çıktı. Yeni nano teknoloji ile üretilen otel yastığı konforunda yastıklar en çok tercih edilirken, havlu ve mumların yanı sıra nevresim takımları da yoğun ilgi gördü.

Küçük ev aletleri mutfakların yıldızı oldu

Hepsiburada’nın sunduğu küçük ev aletleri arasında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 422 artışla fritözler en çok satanlar olurken, robot süpürgeler ile saç sakal kesme makineleri müşterilerin en çok tercih ettiği ürünler arasında yer aldı. Listenin başında Airfryer yer alırken, lider markaların robot süpürgeleri büyük ilgi gördü ve en çok tercih edilen ürünler oldu. En beğenilen teknoloji markalarının cep telefonları, teknoloji tutkunlarının en çok ilgi gösterdiği eserler arasında yer almaya devam etti.

Kozmetikte en çok satan yüz bakım ürünleri

Kozmetik kategorisinde cilt bakım ürünleri, parfümler, cilt yenileyici kremler ve makyaj malzemeleri müşterilerin yoğun ilgisini çeken ürünler olarak öne çıktı.

Islak mendillerin çoğu temel tüketimde satıldı

Hepsiburada müşterileri yılın ilk altı ayında temel tüketim ve gıda kategorilerinde en çok ıslak mendil, bebek bezi ve tuvalet kağıdına ilgi gösterdi. Market kategorisinde bisküvi ve kekler tercih edilirken, çikolata ve gofret kullanıcılar tarafından en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı.

Tişörtlerin çoğu giyimden satın alındı

Hepsiburada platformunda farklı renk ve model alternatiflerinin yer aldığı giyim kategorisinde bebek bodyleri ve t-shirtler en çok satılan ürünler arasında yer aldı.

Spor tutkunları spor outdoor kategorisinde de popüler markalardan alışveriş yapmaya devam etti. – İSTANBUL

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu